ביטוח רכב
11 בפברואר 2018

ביטוח נסיעות לחו"ל

כידוע מחיר ביטוח ניסות לחו"ל הינו נגזרת של מס הימים של הנסיעה. תחום הניסעות תחרותי מאוד ובדרכ לפני טיסה לחו"ל אנו נוהגים להשוות ולבדוק מחירי טיסות, דילים או בתי מלון במטרה לחסוך בהוצאות הנסיעה. באופן מפתיע, נוסעים רבים אדישים למחיר ביטוח הנסיעות שלהם, הם בדר"כ יקבלו את ההצעה הראשונה שתינתן להם ולרוב מוותרים על החיסכון שיכלו להשיג שעשוי להיות משמעותי ככל שהנסיעה ארוכה יותר.
מומלץ נכון לפני הנסיעה על מנת למנוע עוגמת נפש בזמן הנסיעה. היערכות נכונה הינה ביצוע רכישת ביטוח נסיעות מתאים למטרת הטיול (כגון: טיול תרמילאים, נסיעת עסקים, חופשת סקי). חברות הביטוח מציעות ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל סל של כיסויים שמטרתם לענות לכל מגוון צרכים של כל סוגי הנוסעים.
הביטוח הרפואי הכלול בביטוח הנסיעות מכסה הוצאות טיפול ואשפוז, רכישת תרופות, פינוי בהטסה לארץ, טיפולי חירום בשיניים וכן חילוץ ופינוי לבית חולים במקרה של תאונה. מרכיב נוסף בפוליסת ביטוח הנסיעות , שחשוב לא פחות, הוא ביטוח כבודה אשר מכסה מפני נזק, גניבה או אובדן לציוד האישי במהלך השהות בחו"ל. הביטוח מופעל החל מהיציאה לשדה התעופה בדרך לחו"ל ועד רגע החזרה הביתה.

להיות בקשר



נגישות